piątek, 13 września 2013

Ostatni Mohikanin (1)

Dziś przedstawię Wam początki w moim kolosie. Będzie to ogromny wodospad. Zestaw dostałam od siostry na urodziny, haftowałam go od czasu do czasu, ale nie tak, żeby spędzać nad nim długie godziny, więc postępy są małe. Żartujemy sobie z Julią, że wykonanie go zajmie mi sześć lat, czyli całe studia i będzie świetną pamiątką nauki :)

Nazwałam obraz Ostatni Mohikanin, bo ten pejzaż ogromnie kojarzy mi się z filmem. Gdy będę dawać znać o kolejnych w nim postępach, zamieszczę też zdjęcie całości, byście wiedzieli, jak docelowo ma to wielkie dzieło wyglądać, a na razie mały fragment, który wyhafciłam:


1 komentarz:

  1. Hello

    Just found your bog.
    Colossus looks lovely and I love your Jasmin finish.
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń