piątek, 27 grudnia 2013

Kartki świąteczne

Ale mnie długo tu nie było! Nie znaczy to bynajmniej, że porzuciłam robótki, co to, to nie! Cośtam przez te ostatnie tygodnie wydłubałam, więc teraz śpieszę Wam pokazać.
Stworzyłam moje pierwsze dwie karteczki z życzeniami. Ozdobiłam je małymi hafcikami, wstążeczkami, tasiemkami i perełkami. Może nie są to dzieła sztuki, ale mnie się podobają i ponadto stanowią śliczną oprawę dla hafcików. Pierwsza powstała dla moich Rodziców i Siostrzyczki z bałwankiem Winifredem:



Druga dla Babci z Piernikowym Kotkiem:



Trochę detali:
- Wzór bałwanka pochodzi z "Enjoy Cross Stitch Christmas (2013)", wykorzystana mulina, kanwa i baza do kartki dodawane do gazetki.
- Wzór kotka pochodzi z "The World of Cross Stitching" nr 211
- Wstążeczki, tasiemki, perełki i bazę do kartki w kolorze ecru kupiłam w Empiku (który w tym roku zachwycił mnie ilością i różnorodnością tych cudowności).

Moim Najbliższym kartki się podobają, co bardzo mnie uszczęśliwia. Spodobało mi się tworzenie kartek, na pewno przy innych okazjach powstaną kolejne.

Na zakończenie obie razem:


7 komentarzy: