poniedziałek, 19 maja 2014

Papużki ~5~

Dwa tygodnie upłynęły od prezentacji ostatniego ptaszorka. Turbo-igłą nazwać mnie nie można, ale to głównie przez to, że nie mam zbyt wiele czasu na haftowanie. Niestety sesja zbliża się wielkimi krokami, a zanim mnie do niej dopuszczą muszę jeszcze zaliczyć masę kolokwiów. Jeden z anatomii już za mną, pochwalę się, że jak na moje możliwości, poszedł mi bardzo dobrze. Teraz tylko muszę równie dobrze napisać czwartkowy kolos z nogi i mogę zabierać się za naukę do egzaminu. W czwartek jeszcze poprawa dwóch kolokwiów z biochemii. a w piątek kolokwium z histologii. Zaś jutro zaliczenie z angielskiego (zaraz zabieram się za tłumaczenie tekstu). Oj czeka mnie jeszcze w tym tygodniu trochę pracy, ale zepnę się i wytrwam. A za półtora miesiąca wakacje! :D

Niebieska papużka:


Na oczy kupiłam ciemno stalowe koraliki. Gdy byłam w pasmanterii akurat nie mieli czarnych, a chciałam już koniecznie jakieś kupić i wszyć, więc dobrałam te. Moim zdaniem w miarę pasują, co sądzicie?

11 komentarzy:

  1. Podziwiam wszystkie papuzki od poczatku, cała akcje zaczętą u Zimnej i sa takie kuszące... Oczka sa wspaniałe... Jak to sie mówi-ładnemu we wszystkim ładnie:) Szkoda, że czasu na xxx tak mało....

    OdpowiedzUsuń
  2. Papużki są piękne, a oczy... Czy te oczy mogą kłamać?
    Wszystko po prostu jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda z tymi koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne papużki - też się na nie pokusiłam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne sa, maja przepiekne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądam już kolejne i zaczynają kusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na tak napięty grafik idzie bardzo dobrze :) U mnie aktualnie na tamborku ten sam ptaszorek, pomimo rozpraszania mnie przez cudowności na blogach idzie do przodu :)
    Powodzenia na egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie pasują te koraliki:) A papużka śliczna!
    Powodzenia na egzaminach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też czasami mam tak :) muszę skończyć i szukam co ma pod ręką to wykorzystam. I oczęta pasują rewelacyjnie. Trzymam kciuki za udaną sesję (:p Ty za mnie też) na szczęście ja nie mam żadnych kolokwiów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ptaszorek, i koraliki pasują. Powodzenia na sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne te ptaszki! :) sama chętnie bym sobie takie wyhaftowała.
    Czy mogłabym prosić o wzorek?
    mikr13@wp.pl
    Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń