poniedziałek, 6 lipca 2015

Króliczek Somebunny

Trochę mnie tu nie było, ale to nie znaczy, że nic nie robiłam, bo pracy miałam aż nadmiar. Przede wszystkim egzaminy w sesji, udało mi się wszystko zdać i od piątku jestem wolna i mogę się cieszyć wakacjami. W chwilach przerwy w nauce, żeby nie stracić do końca zdrowych zmysłów sięgałam po zaczęte hafciki i kilka dni temu udało mi się skończyć tego słodkiego maluszka :)


Prezentuję króliczka bez napisu na kopercie, bo jest specjalny tylko do wiadomości mojej siostrzyczki, która otrzymała hafcik.
Maluszka wyszywało mi się bardzo przyjemnie a robienie konturów było po prostu super :D

Wzór - Cross Stitch Card Shop 96 dołączony zestaw
Kanwa - 14ct biała
Mulina - dmc

12 komentarzy:

  1. Śliczne maleństwo :)
    Gratuluje zaliczonej sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zakonczenia sesji. Dobrze, ze napisalas z ktorego numeru ten zajaczek, bo wydrukowane wzory musialam w czasie wyprowadzki wyrzucic a tak juz szybko znalazlam na lapku.
    Udanych wakacji!
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny słodziak!!! Gratulacje z powodu zaliczonej sesji !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny słodziak!Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ja się nie dziwię, że dobrze się haftowało :) Bardzo uroczy słodziak :)))
    Miłych wakacji i radości z tworzenia w wolnym czasie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten wzorek i muszę się za niego zabrać bo jest przesłodki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki kochany króliczek i taki nieśmiały :) Fajniutki!

    OdpowiedzUsuń