czwartek, 27 czerwca 2013

Moja pierwsza zakładka - śpiące króliczki

To jeden z moich pierwszych haftów. Porzuciłam go na długi czas, ale wczoraj zebrałam się w sobie, dokończyłam i zrobiłam moją pierwszą zakładkę. Haft nie jest idealny, część krzyżyków jest luźniejsza, to dlatego, że gdy zaczynałam, robiłam inaczej niż teraz. Gdyby nie ta zakładka w ogóle nie wiedziałabym, że różnica jest tak duża ;)




I zbliżenia:



Detale:
Wzór: wydanie specjalne jakiejś polskiej gazety z 
wzorami dla dzieci, nie pamiętam w tej chwili nazwy
Mulina: Ariadna dobierana na oko
Kanwa: 14

Wczoraj kombinowałam trochę z szablonem bloga, nie jest jeszcze idealnie, szczególnie jeśli chodzi o baner z nazwą. Dopiero się uczę obsługi programów graficznych, wcześniej nie miałam z tym do czynienia, co z resztą widać :P Muszę zrobić lepsze zdjęcia i spróbować stworzyć coś na nowo, ale na razie nie bardzo mam na to czas, więc zostanie tak, jak jest.

4 komentarze:

  1. Bardzo sympatyczne zaspane króliczki.:)Akurat zakładka do książki czytanej przed snem.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te króliczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie! :) Czy mogę dostać ich wzór? Z góry dziękuję. :)
    haftowanypirat@gmail.com

    Pozdrawiam
    -Cassi-

    OdpowiedzUsuń