czwartek, 2 stycznia 2014

Podsumowanie roku 2013

W tym roku udało mi się wyhaftować równo 20 obrazków. Nie będę ukrywać, jestem z siebie dumna, bo uważam, że jak na kogoś kto haftuje od roku jest to bardzo dobry wynik. I najważniejsze - haft jeszcze mi się nie znudził i nie wygląda na to by w najbliższym czasie miał to zrobić. Zdaje się, że w końcu znalazłam swoje stałe hobby :)

Mały przegląd skończonych hafcików:


Oraz te zaczęte w zeszłym roku, mam nadzieję, że w tym uda mi się je skończyć:


Postanowienia na 2014 rok:
1. Skończyć "The tree of life"
2. Skończyć "Blackwork beauty"
3. Skończyć "Birds alphabet sampler"
4. Skończyć jaśmin.
5. Podgonić trochę mojego kolosa.
6. Wyhaftować obrazek z serii Gorjuss.
7. Wyhaftować obrazek z kotkiem Margaret Sherry.
8. Wyhaftować obrazek z kotem Master Chef.
9. Wyhaftować kilka obrazków na kołderki.

Mam nadzieję, że mi się uda ;)

A i jeszcze zbliżenia na trzy maleństwa, które udało mi się dokończyć przed północą 31 grudnia 2013 roku:




Śnieżynki pięknie prezentują się na mojej choince. Wzory pochodzą z "Cross Stitch Crazy" wydania z 2012 roku. Haftowane muliną dmc na plastikowej kanwie. To było moje pierwsze spotkanie z tego rodzaju kanwą, haftowanie na niej bardzo mi się podobało, mam już w planach kolejne zawieszki, a także zakładkę do książki.


A oto i mój Kubunio. Wzorek z serii "Classic Pooh", pochodzi ze starego numeru TWOCS'a. Haftowany muliną anchor na aidzie 16ct kremowej firmy dmc. Udało mi się znaleźć kolejny wzorek z tej serii, więc wkrótce powstanie nowy hafcik. Jeśli któraś z Was posiada w swoich zasobach wzorki na tego typu Puchatki to bardzo proszę o kontakt, bo ogromnie mi się podobają, można wręcz powiedzieć, że to całe moje dzieciństwo. :)

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Życzę Wam mnóstwa inspiracji na nowe piękne prace! :D

1 komentarz: