sobota, 5 lipca 2014

Papużki ~4~

Przyszedł czas na różową koleżankę. Tata powiedział, że wygląda jak pisanka szalonej Kurpianki :D


No nie wiem czy w przyrodzie można takie cudo spotkać.  Przed chwilą zaczęłam tukana - jest nieco bardziej rzeczywisty. U mnie cały dzień piękna pogoda. Zabrałam się z moimi hafcikowymi gracikami do ogródka na bujdak rano jak tylko wstałam i jeszcze nie wróciłam do domu. Marzyłam o takim słodkim lenistwie całą sesję i teraz jest wprost wspaniale.  Nawet komary zbytnio nie dokuczają.  ;)

Zabieram się za tukana.  Miłego wieczoru!

5 komentarzy:

  1. Oj cudne takie lenistwo z hafcikami w tle! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmieszny ten ptaszek :) a co do lenistwa po sesji, też się tym rozkoszuję od zeszłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ten ptaszor został okrzyknięty pisanką ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ptaszek faktycznie przypomina pisankę :)

    OdpowiedzUsuń