środa, 20 sierpnia 2014

Wróżka Julcia

Jakieś dwa tygodnie temu skończyłam haftować wróżkę dla mojej młodszej siostrzyczki Julci. Niestety nie miałam czasu umieścić notki na blogu ze względu na wyjazd wakacyjny i praktyki, które na szczęście już się skończyły.

Ramkę wybrała Julcia, moim zdaniem obrazek świetnie się z nią komponuje.


Dane techniczne:
- wzór - TWOCS 219, autorstwa Joan Elliott
- tkanina - aida 14ct biała
- mulina - dmc
- czas pracy - 11 dni

W gazetce, z której pochodzi wzór ukazał się także mój list, a moje zdjęcie znalazło się na okładce. Skakałam pod niebo z radości. Pokażę, jak mnie opublikowali w oddzielnym poście, gdy już otrzymam nagrodę.
Ostatnio pisałam do redakcji TWOCSa na temat zaginionej nagrody za publikację w reader panel. Przesłali mi w zamian zestaw. Szkoda, że przepadła mi mulina i przydasie, które oryginalnie otrzymywali ludzie z panelu. No ale nic, zestaw też jest ładny ;) Pokażę jak tylko zrobię zdjęcie.

10 komentarzy:

  1. Wróżka Julcia jest przepiękna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Isn't she just adorable? I've stitched this one too, it was fun and the end result is just so cute. Well done!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny obrazek, ramka dobrana idealnie, całość fantastycznie się ze sobą zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda z nagroda:( Do mnie tez kiedys nie doszedl piekny zestaw, ktory wygralam za list jako "stitching genius", a w zastepstwie wyslali mi same badziewia:( A czy Ty jakis czas temu nie wygralas jeszcze czegos? Pamietam na FB Twoje nazwisko, to byla chyba jakas skrzynka z mulinami? Doszla? Mam nadzieje, ze tak:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello!

    What a lovely finish, so sweet!
    Happy weekend (:

    OdpowiedzUsuń