poniedziałek, 8 września 2014

The Ultimate Flowers Cross Stitch Collection


Dziś będzie o gazetce, która niedawno do mnie przyszła. Jest to wydanie specjalne z wzorami kwiatowymi. Treść jest podzielona na pory roku, do każdej przyporządkowane są projekty z kwiatami, które w jej czasie rozkwitają.

Rzućmy okiem na spis treści:



I na najładniejsze według mnie projekty:

WIOSNA

Uroczy kalendarzyk

Muszę kiedyś wyhaftować coś z tej serii wróżek, może zacznę od tej pięknej panienki... ;)

Moje ulubione narcyzy <3

LATO

Ten widoczek wygląda zupełnie jak u mnie na wsi, jak pokazałam Babci to na początku myślała, że to naprawdę u nas :D

Moja Mama ma czerwony zeszyt z przepisami, już widzę na nim ten hafcik :)

Największy projekt z gazetki, urokliwy, choć nie dla mnie, bo nigdy bym go nie skończyła.

Te kartki muszę wyhaftować koniecznie!

Piękne różowe odcienie :)

JESIEŃ

Cudownie byłoby mieć taką podusię ;)

Fajna makowa panienka ;D

Te drobiażdżki będą dobre do ozdobienia różnych przedmiotów.

A to są prawdziwe cudowności! Tak mi się podobają, że zrobiłam dwa zdjęcia, by dokładnie było widać wszystkie cztery. :)


ZIMA

Muszę wyhaftować koniecznie!

Cudna anielica :)

Urocze ;)

I znów podobają mi się róże. A pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam tego koloru, ciekawe jak się człowiek zmienia na starość... ;P

Z całą  pewnością wyhaftuję wiele wzorków z tej gazetki. Moim marzeniem są wiejski widoczek z konikami, poziomkowy przepiśnik i kartki urodzinowe z lata, urocze cztery wianuszki z jesieni oraz fioletowe serduszko z białymi kwiatami z zimy. Czyli jak zwykle więcej pomysłów niż czasu ;P

Które projekty podobają się Wam najbardziej?

7 komentarzy:

  1. Szkoda, ze nie odpowiadasz na komentarze:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje za odpowiedz i mam nadzieje, ze "kampania wrzesniowa" pomyslnie zakonczona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za wzorami kwiatów, ale niektóre propozycje są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre wzorki godne uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie projekty można znaleźć w internecie za darmo. Ja sobie właśnie z internetu z jakieś rosyjskiej strony pobrałam te wianuszki i elfy, też mam zamiar je wyhaftować w niedalekiej przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za wgląd w gazetkę!
    Wróżki od DMC od dawna mi się podobają i kiedyś w końcu muszę sobie jakąś wyhaftować. Tylko którą wybrać?
    Ja też stwierdziłam, że z wiekiem coraz bardziej przychylnym okiem patrzę na różowe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki za cynk:) Podejrzewam co opublikowali, ale musze poczekac az sie numer pojawi w moim sklepie:(

    OdpowiedzUsuń