środa, 17 września 2014

Papużki ~2~, ~1~ i ~0~!

Nareszcie skończyłam moje papugi! Tylko ja potrafię się z tym tyle czasu grzebać. Nie chciało mi się już ich wstawiać pojedynczo, postanowiłam wszystko wyszyć i dopiero pokazać efekt.

Papużka numer 5

 Numer 6
Haftowało mi się ją najszybciej ze wszystkich, sama byłam zaskoczona, gdy po dwóch i pół dnia ją skończyłam.

I numer 7

Ptoszory wszystkie razem

 I kilka zbliżeń


Przyznam, że cudownie mi się je wyszywało i gdy już je skończyłam to aż było mi przykro, że więcej nie ma... Dziękuję Zimnej29 za zorganizowanie SALa z takim cudnym wzorkiem!

Z danych technicznych:
- wzór - Bothy Threads
- mulina - DMC, pięknie dobrana przez Zimną29 :)
- kanwa - aida 14ct biała z beli
- czas pracy - 42 dni, które jednak z przerwami na inne hafciki rozwlekły mi się aż na prawie pięć miesięcy
- start - 24.04
- finisz - 10.09

***
Jako, że post był wcześniej zaplanowany, na wszystkie komentarze odpowiem pod następnym ;)

Papugaje będzie mi brakować haftowania was.
Pa pa!

3 komentarze:

  1. Sweet & colourful little birds! Well done :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam na nie patrzeć, czasem wyciągam je z mojego pudełka i oglądam, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń