środa, 24 września 2014

Hafciarska lista życzeń

Kokardka zorganizowała u siebie bardzo fajną zabawę, o której już pewnie wszystkie wiecie i do której ja też postanowiłam dołączyć. Pozwolę sobie skopiować zasady z Jej bloga:
- zamieszczamy post zatytułowany "Hafciarska lista życzeń" lub "Cross Stitch Wish List Tag",
- opisujemy co najmniej trzy projekty, które chcielibyśmy rozpocząć i/lub zakończyć w ciągu roku (zdjęcia mile widziane),
- tworzymy etykietę "Lista życzeń" i podpinamy pod nią wpis,
- za rok sprawdzamy postępy :)

Hafciarska lista życzeń Nitki:

UFOki do skończenia:

1. Jaśmin

2. Charlie's ark na sankach

3. Wiejski sampler

4. Somebunny to love

Hafty do rozpoczęcia:

1. Madhuri Dixit Nene - jest to portret mojej ulubionej bollywoodzkiej aktorki.

To chyba na tę chwilę tyle, wiadomo, że dojdzie jeszcze do tego jakaś drobnica, ale już nie będę tu jej wymieniać bo najważniejsze są te większe hafty.

Czyli dokładnie 24 września 2015 roku okaże się, czy udało mi się wyhaftować cokolwiek z planowanych. Życzę sobie powodzenia ;D

7 komentarzy:

  1. Piękne! Będę czekała na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plany, życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne hafty wybrałaś, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne plany, życzę powodzenia!
    Ja już mam jaśmin, ale do listy moich życzeń wpisałam różę - ta seria zielnikowa jest bardzo wciągająca :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń