niedziela, 28 września 2014

Dyniacz

Skończyłam ostatnio haftować babeczkę z dynią. Nie mam zielonego pojęcia do czego jej użyć. Myślałam o małej ozdobnej podusi na kanapę, ale w sumie to nie wiem, czy nie zginie ona wśród reszty bibelotów. Może mi coś doradzicie?







Dane techniczne:
- wzór - TWOCS 219
- kanwa - Zweigart aida 14ct rustico
- mulina - dmc
- inne - pomarańczowe koraliki i żyłka z lokalnej pasmanterii
- czas pracy - 6 dni
- start - 10.09
- koniec - 18.09

Siostra jest zdania, że koraliki powinny być mniejsze, ale jak dla mnie są w sam raz, bo przynajmniej z daleka je widać ;)

***
Bardzo dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze! :)

11 komentarzy:

  1. Ja takie małe wzorki przeznaczam głównie na kartki :) ale skoro mamy tu dynię, to może na jakiś "przepiśnik" by się nadała? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wzorek :) Też bym to przeznaczyła na haloweenową kartkę alo jakąś przywieszkę/poduszeczkę dla ozdoby na jesień na przyklad w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy hafcik, smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweet finish! The colours are lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny hafcik, idealna ozdoba na jesień

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hafcik, myślę że babeczka pasowałaby na przepiśnik. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny hafcik a co do SAL-u Potrójnego to serdecznie zapraszam :) Można się zapisywać do maja 2015 r :)
    Jeżeli mozesz to podeślij maila (judytazakrzewska86@gmail.com) wtedy wyślę Ci zaproszenie do bloga i schematy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna babeczka, koraliki są w sam raz, ;) a do czego by ją wykorzystać hmmm może do jakieś przepaśnika?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do małej zabawy blogowej, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Babeczki dyniowej jeszcze dotąd nie widziałam i bardzo mi się podoba :)
    Mnie marzą się takie pokrowce na widelczyki do ciasta z motywami różnych babeczek i ciasteczek... Na stół przy talerzykach deserowych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Could you please email me about the JEC SAL? I can't find your email address ;) Thanks!

    OdpowiedzUsuń