piątek, 11 stycznia 2013

Małe zakupki i prezencik :)

Chciałam bardzo serdecznie podziękować Wam za liczne rady w kwestii kupowania materiałów do haftów. Jak większość z Was radziła, zrobiłam zamówienie w Haftixie i jestem bardzo zadowolona. Po pierwsze bardzo szybka obsługa i wysyłka paczki, a po drugie produkty świetnej jakości.

Powyższe to tylko moje rzeczy, zamówiłam jeszcze materiały dla mojej siostry, ale od razu zabrała je do siebie :)

Na DUBLIN 25ct zacząłam już haftować uroczy wzorek z dwoma dziewczynkami, mam tylko nadzieję, że dobrze wszystko wyliczyłam i mi się zmieści.

Wczoraj dostałam przesyłkę od Beatki, która była tak miła i podesłała mi gazetkę z zamkiem Disneya i kilka uroczych niespodzianek. Dziękuję serdecznie! :)

3 komentarze:

  1. widzisz mówiłam ci ,że będziesz zadowolona z zakupów w haftix-e :)
    życzę owocnej pracy
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bo z haftixu prawie wszyscy są zadowoleni! polecam jeszcze needle&art sklep internetowy, nieco droższy, ale mają świetne zestawy do haftu. jak zobaczysz, to zachorujesz :D

    OdpowiedzUsuń