wtorek, 1 stycznia 2013

Plany na 2013 rok

W tym roku zaplanowałam juz kilka haftów do wyszycia, choć nie wiem, czy uda mi się wszystkie zrobić, ale mam nadzieję, że większość tak :)
Będą to:
1. Sampler domowy z SALu Agnieszki - już zaczęty i w sumie mogę powiedzieć, że każdego dnia go przybywa.
2. Obrazki z SALu Lizzie Kate organizowanego przez Hanulka - zaczytam w najbliższych dniach.
3. 7 krasnoludków z SALu u Alci - myślę, że pierwsze krzyżyki postawię jeszcze w tym tygodniu.
4. SAL retro koci - nie wiem jeszcze dokładnie jak to z nim będzie, ale mam nadzieję, że uda mi się wyszyć wszystkie koty, bo chciałabym potem użyć ich do ozdoby torby, którą zamierzam zrobić.
5. Śpiące króliczki - mały hafcik, który juz niedługo skończę i zaprezentuję na blogu i który wykorzystam na zakładkę.
6. Widoczek orientalny z mojego SALu - może potem będzie z niego poduszka?
7. Zamek Disneya - przepiękny obrazek, do którego przygotowania zacznę, jak tylko Beata prześle mi wzór ;)
8. Obrazek ze mną i moją siostrą - planuję go jako prezent dla rodziców, przerobiłam nasze wspólne zdjęcie w Haftixie i prezentuje się świetnie, ciekawe, czy w krzyżykach też będzie tak dobrze wyglądało?
9. Obrazek z Totoro - również przeróbka z Haftixa.

Trochę tego dużo, ale mam nadzieję, że podołam.

Mam pytanie do moich bardziej doświadczonych koleżanek hafciarek, mianowicie gdzie kupujecie w necie słabo usztywnianą kanwę 14. Wiem, że w zwykłym sklepie z tkaninami są kanwy, ale mają np. gestość 40, czy 45 krzyżyków na 10 i to mi nie bardzo odpowiada. Ja na razie haftuję na kanwie kupionej w sklepie internetowym Kokardka, białej 14 i jest ona tak sztywna, że nadaje się tylko na obrazki i nie można używać za bardzo tamborka przy pracy z nią. A ja bym właśnie chciała taką miękką, by potem wykorzystać hafty do ozdoby poduszek, czy toreb... Jeśli któraś z Was mogłaby mi coś poradzić, to byłabym bardzo wdzięczna :)

11 komentarzy:

  1. Pracowity roczek będziesz miała, niech dostarczy dużo radości!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze kanwy kupuję w pasmanterii HAFTIX: www.epasmanteria.pl, mają tam dobrej jakości kanwy Zweigart i polską aidę na metry. na pewno coś wybierzesz. i mają ceny stosunkowo niższe niż w pozostałych sieciowych pasmanteriach. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. to tak samo jak ja, też kupuje w haftix-e.
    masz ambitne plany, ale widząc twoje obecne prace dasz radę napewno
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz ambitne plany! Życzę realizacji w 100%:) A co do zakupu miękkiej kanwy, ja kiedyś kupowałam taką w sklepie stacjonarnym, ale wieki temu. Może w pasmanterii w twoim mieście taką mają albo mogą sprowadzić?

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.facebook.com/groups/463708203660120/
    Zaglądaj kochana tutaj a na pewno coś dla siebie znajdziesz.Pozdrawiam i zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, w internecie kupowałam taką kanwę w Hobby Studio, widziałam też w pasmanterii Haftix.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam :) kurcze ambitne plany na ten rok :) życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się pracowity rok, trzymam kciuki, żeby wszystko udało się wykrzyżykować :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozostaje mi tylko życzyć wytrwałości w realizacji tak ambitnych planów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli chodzi o kanwy Zweigart zapraszam na www.magicznyhaft.pl Myślę, że znajdziesz coś dla siebie, ja na tych kanwach haftowałam obrazki, które potem wszywałam do poduszek. Ta kanwa na początku jest sztywna, ale jak się zacznie haftować to mięknie. Moja córka śpi na haftowanej podusi i jest zadowolona z miękkości.

    OdpowiedzUsuń