piątek, 28 grudnia 2012

SAL domowy (1)

Agnieszka zgodziła się dołaczyć mnie do swojego SALu, pomimo tego, że zapisy skończyły się juz dawno temu. Bardzo jej za to dziękuję, a dziś pokażę moje postępy po pierwszym tygodniu pracy.


Jakość zdjęcia jest dosyć marna, ponieważ robiłam je komórką, ale cośtam widać. Czytałam gdzieś, że najpierw powinno się robić krzyżyki, a potem backstitche, ale mi jakoś łatwiej jest haftować wszystko razem. 

Haftuję na kanwie Aida 14, trzema nitkami muliny Ariadna - zielonym melanżem. 
Trochę się obawiałam przy doborze koloru, że nie będzie to ładnie wyglądało, ale teraz mi sie podoba. 

5 komentarzy:

  1. pięknie będzie wyglądać w tej zieleni:) szybko zaczęłaś, niedawno Ci wzór przesłałam :P nie mogę doczekać się całości, ale już widzę, że będzie ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. będzie śliczny, fajny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba twoja zieleń, szybko ci to idzie
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby każdy dzień Nowego Roku upływał Ci w szampańskim nastroju i by na Twej drodze nigdy nie pojawiły się przeszkody nie do pokonania. Szczesliwego Nowego Roku!!!

    zapowiada sie bardzo ciekawy hafcik...swietny kolor wybralas...

    OdpowiedzUsuń