sobota, 22 grudnia 2012

Mikołaj drugi i życzenia świąteczne

Wczoraj skończyłam drugiego Mikołaja. Zrobiłam go po przekątnej, tak jak wcześniej pisałam i wygląda na to, że w te Święta na obrusie będą tylko dwa, bo więcej już nie zdążę wyhaftować, ale ulepszę obrus na następne ;)

Odkryłam program Haftix i już od kilku godzin konwertuję zdjęcia i obrazki na wzory haftu. Postanowiłam, że jeśli do połowy lutego (moich urodzin) nie znudzi mi się haftowanie (bo ze mną nigdy nic nie wiadomo) to sprezentuję sobię pełną wersję, by móc drukować duże wzory. Choć najpierw powinnam raczej kupić sobie kolorowy tusz do drukarki, by w ogóle coś drukować... :P

Pragnę na te Święta życzyć Wam wszystkiego, co najlepsze, spędzania ich w gronie rodzinnym, a także chwil ciszy i relaksu. Na Nowy Rok życzę Wam zaś dużo zdrowia, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń i planów oraz pięknych inspiracji robótkowych!
Zaraz będę robić z siostrą ciasteczka. Uwielbiam je jeść, zaś z robieniem jest nieco gorzej, ale i tak fajnie. :D
 Pozdrawiam Was serdecznie! :)

1 komentarz:

  1. Chce i ja zlozyc Ci zyczenia swiateczne,zycze Ci aby te Swieta byly dla Ciebie pogodne,radosne,pelne milosci i spedzone w gronie najblizszych...

    OdpowiedzUsuń