wtorek, 11 grudnia 2012

Obrus - pierwszy Mikołaj w trakcie tworzenia

Wczoraj zaczęłam haftować pierwszego Mikołaja na obrusie. Będzie ich czworo, po jednym w każdym rogu, a czy dodam coś dodatkowego, to się jeszcze zobaczy. Wzory Mikołajów znalazłam w internecie na jakimś blogu. Niestety nie mam do niego linka, bo to było już jakiś czas temu i nie zapisałam go. Jak ktoś pozna ten wzór, to niech daje znać, to podlinkuję jego bloga w notce.

Wczoraj wieczorem zrobiłam nogi i jednego buta.

Dziś rano prawy kawałek płaszczyka.

A po południu lewy bucik, pas i prawie cały płaszcz.

Myślę, że jeszcze jakieś dwa, trzy dni i go skończę (pierwszego Mikołaja, bo do całości zostaną jeszcze trzy), ale bardzo powoli mi idzie, bo strasznie uważam i staram się nie popełniać błędów, bo pierwszy raz haftuję bez nadrukowanego wzoru.
Kupiłam dziś tamborek, żeby mi było łatwiej i zachęcona tym, jak ładnie mi wychodzi zamówiłam kanwę na następne projekty.

1 komentarz:

  1. Witam nową koleżankę hafciarkę.:) Zapowiada się świetny obrus.

    OdpowiedzUsuń