czwartek, 27 grudnia 2012

SAL z widoczkami

Wiem, że mój blog jest jeszcze świeżutki w blogsferze, ale postanowiłam urządzić SAL, który może przyciągnie Was do niego. Znalazłam w internecie 3 wzory pięknych błękitnych widoczków, dwóch wiejskich i jednego orientalnego. Obrazki zostały wyhaftowane przez Tinkę, która także udostępniła ich wzory. 

1.
2.
3.

Zasady:
1. Zostawiamy komentarz z numerem wzoru, swoim adresem e-mail i linkiem do bloga, gdzie będziemy umieszczać posty z postępami pracy.
2. W wyzwaniu mogą wziąć udział tylko osoby posiadające bloga.
3. Zgłaszamy się do 15 stycznia do północy. Wstawiamy  podlinkowany do tego posta baner na swojego bloga. (Baner poniżej.)
4. Wzory będę starała się Wam przesyłać na bieżąco wraz ze zgłoszeniami, można zacząć haftować przed 15 stycznia.
5. Na Waszych blogach umieszczacie postepy z haftowania kiedy chcecie, nie ma żadnych ograniczeń czasowych.
6. Jeśli ktoś chce wyhaftować więcej niż jeden wzór, to kolejny przesyłam dopiero po ukończeniu pierwszego.
7. Wzory są w formacie pdf, mam nadzieję, że nikomu to nie będzie przeszkadzało. (Jest tam kolorowy wzór obrazka, dobór mulin DMC, wielkość na różnych rodzajach kanw - opisane po angielsku.)
8. Nie trzeba haftować dokładnie według wytycznych wzoru, będzie fajnie jeśli wprowadzicie własne zmiany np. w kolorystyce, czy doborze kanwy.
9. Po ukończeniu pracy wysyłacie mi zdjęcie Waszego obrazka na maila bym mogła go dodać do specjalnej zakładki, którą stworzę na blogu w najbliższym czasie.

Baner:

Mam nadzieję, że zabawa się Wam spodoba i będziecie się z chęcią zgłaszać. :D

10 komentarzy:

  1. Ja z chęcią wezmę udział :-) Wzorki super :-) Na pierwszy ogień poproszę orientalny :-)
    beciahaciki.blogspot.com 25beata@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie brałam udziału w takim SAL-u. Ale co tam spróbuje! To się zgłaszam- wybieram wzór 2 mój meil: marttunia@op.pl
    Mój blog: http://martunia84.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięuję bardzo za zaproszenie, ale biorę już udział w 2 SAL'ach, do tego mam pełno własnych projektów i po prostu się nie wyrobię
    ale będę zaglądała do Ciebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł świetny ale ja z haftem jestem na Pan, więc przykro mi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za zaproszenie, propozycja kusząca, bo obrazki wybrałaś śliczne! Jednak ja mam zbyt mało czasu na zabawy blogowe, nad czym ubolewam.Pozdrawiam i życzę wielu chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się zapiszę , choć już w kilku zabawach biorę udział , raz kozie śmierć :)
    poproszę o trzeci wzór orientalny
    magdusiaa1980@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam o blogu magdusiaa.blogspot.com
      pozdrawiam

      Usuń
  7. chętnie bym się zapisała, ale do tylu zabaw już się zapisałam, że chyba nie dam rady... Ale chętnie będę zaglądać na Twojego bloga - też jestem od niedawna w blogowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj,
    śliczny ten trzeci obrazek, ale przeraża mnie ilośc krzyżyków,
    O takim obrazie mogę zaczęć myśleć tylko latem :(
    będę o nim pamiętała, ale przyrzekać o wyhaftowanie nie mogę, orientalny obrazek nie pasowałby mi do wnętrza zupełnie :(
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak... nie umiem haftować, ale sama praca z igłą i nitką nie jest mi całkowicie obca. A niech tam! Spróbuję :)
    To wszystko przez ten wzór orientalny :D
    juliettex33@gmail.com
    fyszka.blogspot.com

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że stworzę to cudo do końca 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń