sobota, 16 lutego 2013

Gazetki

W ostatnim czasie buszowałam po internecie, a także po Empikach w różnych miastach i zaopatrzyłam się w kilka zagranicznych gazetek.


Uwielbiam je wszsytkie, nie tylko za cudowne wzory, ale też liczne artykuły, listy i opowieści, które czytam od deski do deski.

Ostatnio przyszedł do mnie też pierwszy nr z prenumeraty WOCS'a - jubileuszowy 200.

A z nim dwa prezenty: książka z czterema wzorami samplerów autorskwa Helen Phillips oraz zestaw do wyszycia kartki z króliczkiem projektu Margaret Sherry.



W magazynie znalazłam też wzory na między innymi takie cudeńka:




Bardzo podobają mi się powyższa róża i dzbanuszek, na sto procent je kiedyś wyhaftuję.

Teraz czekam już na kolejny nr prenumeraty. Jeśli także chcecie dostawać WOCS'a lub inną gazetę co miesiąc to polecam Wam stronę Unique Magazines. Ja jestem bardzo zadowolona z korzystania z niej, ponieważ nie trzeba mieć karty kredytowej, by zapłacić za prenumeratę, możliwa jest płatność kartą debetową, lub przez paypal. Po drugie muszę pochwalić obsługę klienta. Gdy napisałam do nich wiadomość z prośbą o wyjaśnienie pewnych kwestii, to już następnego dnia dostałam wyczerpującą odpowiedź. No i po trzecie cena, przy prenumeracie 13 numerów WOCS'a wychodzi mi to około 17 zł za numer (z dostawą). Stronę odkryłam przypadkiem, nikt mi jej wcześniej nie polecał, postanowiłam zaryzykować i zamówić subskrypcję i jestem po prostu zachwycona. Jeszcze raz gorąco polecam :D Jeśli macie jakieś pytania piszcie smiało. ;)

4 komentarze:

  1. Wow!Te Japoneczki są zabójcze! Gdybyś kiedyś chciała zaproponować SAL z nimi, pójdę na to! (byle nie za szybko):)
    Gratuluję gazetek.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja również się zgłoszę i namawiam do organizacji SAL'u :D piękny wzór i chciałabym go wyszyć a z doświadczenia wiem że razem jest raźniej (i bardziej motywująco)

      Usuń
    2. Przemyślę to, ale jeżeli już to taki SAL mogłabym zorganizować dopiero od wakacji gdzieś, bo teraz już jeden trwa u mnie, a poza tym mam multum zaczętych haftów i wypadałoby je skończyć ;) Dam Wam znać jak coś :)

      Usuń