poniedziałek, 11 lutego 2013

Siedmiu wspaniałych

Do tej uroczej zabawy nowinowała mnie Karolina z bloga Mulinowy blog Karoliny. Bardzo serdecznie dziękuję Jej za to wspaniałe wyróżnienie :)

Zasady zabawy:
1. Wymieniamy 7 waszym zdaniem naj naj panów, nie gra roli, czy cenicie ich za piękną buźkę, czy też za jakieś inne przymioty, grunt, żeby Wam się podobał. Mogą być aktorzy, postacie animowane - aby płeć męska :)
2. Uzasadniamy przynajmniej jeden wybór, dlaczego ten, a nie inny pan. W miarę możliwości wstawiamy fotkę albo filmik.
3. Napisz, w jakiej kolejności tworzysz swoją listę Wspaniałych.
4. Otaguj przynajmniej jedną osobę.

A oto i moi ulubieni Panowie:
Nie ma jakiejś specjalnej kolejności, bo każdego z nich lubię za co innego :)

1. Liam Neeson
za te przepiękne, melancholijne... spojrzenie. Nie wiem czemu, ale zawsze wydaje mi się, że ma w oczach smutek...

2. Grzegorz Turnau
jeszcze nie umiałam dobrze mówić, a już śpiewałam Jego piosenki :D

3. Ville Valo

ach ten Jego głos... 

4. Naveen Andrews
ten Pan to tylko za wygląd ;)

5. Alan Rickman
to fenomen - nie musi nic mówić, zagra mimiką! (za Snape'a)

6. Quentin Tarantino
Wygląda strasznie (żeby nie powiedzieć obleśnie), ale na jego fimach zawsze śmieję się do łez XD

7. Kevin Costner
Za "Tańczącego z wilkami", a także inne świetne filmy.

7 i pół *czyli poza kolejnością i zawsze na pierwszym miejscu* - mój Tata - za wszystko (a także za to, że bez Ciebie nie poznałabym większości z powyższej siódemki ;)

Taguję Agnieszkę z bloga Pracownia Agnieszki. Mam nadzieję, że zechcesz się przyłączyć do zabawy :)

5 komentarzy:

  1. oczywiście z chęcią to zrobię:) tylko około 14.tej opublikuję notkę, dobrze? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę: http://malowane-igla.blogspot.com/2013/02/siedmiu-wspaniaych-zabawa-blogowa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa lista. Masz rację, Liam Neeson ma coś w tych oczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brałam udział w tej zabawie - mamy jednego wspólnego Wspaniałego.:)

    OdpowiedzUsuń