sobota, 10 stycznia 2015

Fioletowa sówka

To już ostatni z hafcików, które wykonałam w zeszłym roku. Zrobiłam go dla mojej siostrzyczki na prezent pod choinkę. Myślę, że się jej spodobał, bo postawiła go sobie w pokoju w centralnym miejscu na biurku. :)


Dane techniczne:
- wzór - Cross Stitch Crazy
- kanwa - aida 14ct biała
- mulina - dmc
- start - 1.12.2014
- koniec - 9.12.2014
- czas pracy - 6 dni

Skoro wreszcie udało mi się nadrobić zaległości w postach, to na dniach możecie spodziewać się podsumowania 2014 roku. Teraz już zmykam, od poniedziałku znów studiowanie, muszę się pouczyć fizjologii. Szkoda, że miłe, wolne dni tak szybko mijają, dopiero co przyjechałam na Święta do domku, a tu już trzeba wracać... :/

***

Witam nowe Obserwatorki! Mam nadzieję, że się Wam tutaj spodoba i zostaniecie ze mną na długo! :D

Piegucha - Zrobiłam jak radzisz. Poza tym i tak wyparowała mi ochota na hafty, przez koniec przerwy świątecznej, dobita jestem, że jutro muszę domek opuścić i znowu ta koszmarna nauka i nauka i nauka a za 3 tygodnie sesja i makabryczna immunologia do zdania. Bleee...

12 komentarzy: