sobota, 3 stycznia 2015

Bałwanek w kuli

Witam noworocznie! :D

Prezentuję dziś wyhaftowany obrazek Dimensions. Nie udało mi się zdążyć z nim przed Wigilią, ale skończyłam dzień po Bożym Narodzeniu. Jeszcze nie wykończony na zawieszkę, ale do przyszłych świąt z tym zdążę ;)





Dane techniczne:
Zestaw Dimensions "Believe Snow Globe Ornament"
Mulina: dimensions
Kanwa: plastikowa 14ct transparentna
Start: 1.10.14
Koniec: 27.12.14
Czas pracy; 21 dni

Pierwszy raz haftowałam zestaw tej firmy. Muszę przyznać, że praca nad nim ogromnie mi się podobała, dobór kolorów jest prześliczny, a niebieskości cudnie w siebie przechodzą. Nastawiona pozytywnie wyciągnęłam kolejny zestaw od nich z moich zapasów i wczoraj zaczęłam haftowanie. Jest znacznie trudniejszy, ale daję radę. :) Za jakiś czas pokażę Wam rezultaty ;)

10 komentarzy:

  1. Zakochalam sie od pierwszeo wejrzenia! Cudny balwnek! Kolorki przepiekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyszło! Bałwanek taki kolorowy i radosny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kulka oj chyba sobie zamówię na przyszły rok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszło :) Ja jestem wielką fanką Dimków, bardzo dobrze się je wyszywa i są po prostu śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiscie haftowanie oryginalnych zestwow dimensions to sama przyjemnosc! Jakiekolwiek przeliczniki i zamienniki nigdy nie beda mialy tej samej jakosci.
    Slicznie Ci wyszedl!
    A tak ostatnio zauwazylam z bocznej szpalty, ze zapisalas sie na wiele zabaw xxx, wiec czekam na pierwsze wpisy! Zwlaszcza te mufinki mi sie spodobaly, bo i sama je kiedys zbieralam i drukowalam, ale nadal czekam na pomysl, bo bez pomyslu na wykorzystanie nie lubie zaczynac xxx. Hmmm, moze kims sie zainspiruje i sama cos z nich wyxxx? Takze pospiesz sie z nimi:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna ta kula :) pełen zachwyt z mojej strony!

    OdpowiedzUsuń