poniedziałek, 26 stycznia 2015

Podsumowanie roku 2014

Wreszcie się zabrałam za tego posta. Jak to mówią lepiej późno niż wcale ;)
Nie przedłużając, w ubiegłym roku wyszyłam równo 20 hafcików. Mam nadzieję pobić ten wynik w tym roku. A oto zlep tego, co wyhafciłam:


Najbardziej jestem dumna z papug, bo to największy haft w mojej karierze :) Po raz pierwszy haftowałam wzorki Margaret Sherry, Joan Elliott, Lizzie Kate oraz króliczka z serii Somebunny, jednak coś tak czuję, że w tym roku z chęcią sięgnę po kolejne wzorki tych pań, a następny króliczek już zaczęty i niestety chwilowo porzucony, ale na pewno go skończę.

W planach mam także hafciki florystyczne autorstwa Gerdy Bengtsson oraz zestaw od Thei Gouverneur:

To dopiero będzie wyzwanie!

Ponadto biorę udział w kilku Salach i większości z nich już jestem do tyłu... Czyli w sumie jak zwykle ;)

To by chyba było na tyle, oby ten rok obfitował w mnóstwo wolnego czasu na haftowanie :)

6 komentarzy:

  1. Piekne prace, jestem przekonana, ze i w tym roku staniesz na wyskosci zadania:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. całkiem pracowicie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze prace :) Oby plany udało się zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia i wytrwałości w postanowieniach

    OdpowiedzUsuń