środa, 7 stycznia 2015

Świąteczny sampler

Przedstawiam kolejny hafcik skończony w zeszłym roku (no prawie ;). Będzie ozdobą przyszłych świąt :)




Pierwszy raz haftowałam coś autorstwa Lizzie Kate i przyznam, że bardzo przyjemnie mi się wyszywało. Nie ma moich ulubionych backstitchy, ale i tak jest fajny.

Dane techniczne:
Wzór: Cross Stitch Crazy
Projektu: Lizzie Kate
Kanwa: aida 14ct beżowa
Mulina: DMC
Start: 21.10.2014
Koniec: 1.01.2015
Czas pracy: 23 dni

W przyszłości na pewno sięgnę jeszcze po jakieś wzory tej pani.

***
Dziękuję ślicznie za liczne komentarze pod poprzednim postem! :)

Piegucha - Ostatnio niewiele mogłam zacząć z hafcików salowych ze względu na braki w mulinie. Musiałam czekać aż skończą się te głupie remanenty, powariowali już z nimi do reszty, zaczęli jeszcze przed Nowym Rokiem i większość pasmanterii nadal jest nieczynna. Dziś właśnie wybrałam się na przechadzkę, by to sprawdzić i na szczęście ta pasmanteria, do której chodzę po mulinę była już otwarta, ale reszta nadal nie. Niedługo to te inwentaryzacje będą na cały miesiąc rozciągać :/
Ze trzy dni temu zaczęłam muffinę, bo część kolorków do niej miałam, po wyszyciu połowy ramki zorientowałam się, że założyłam kanwę na tamborek w złą stronę i się nie zmieszczę i prułam. Wkurzyłam się i na dzień rzuciłam robotę, a gdy się znowu wzięłam już w dobrą stronę to i tak się we wzorze pomyliłam i znowu prułam. Jakoś mi nie idzie ta babeczka, ale może będzie lepiej.

5 komentarzy:

  1. Śliczny.Szczególnie ten renifer. Kocham renifery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale rozbrykany reniferko-losiek:)
    Oj, masakra z tym salem, moze odluz go na chwile. Z doswiadczenia wiem, nie tylko z xxx, ale i w pracy w labie, ze jak sie cos na sile stara zrobic to niestety, ale nie wychodzi. Trzeba zrobic przerwe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sympatyczny wzorek:) Ja też lubię beckstitche...obrazki bez nich są jakieś takie niewyraźne dla mnie, choć wzorki Lizzie Kate są wyjątkiem od tej reguły.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Będzie śliczna dekoracja świąteczna na przyszły rok :)

    OdpowiedzUsuń