środa, 31 grudnia 2014

Podusia z papugami

Mama uszyła mi na swojej maszynie pudusię z papugami, które wyhaftowałam w ramach odliczającego nieSALu u Zimnej. To mój pierwszy haft, który został poduszką i jestem bardzo zadowolona z wyglądu całości. Marzy mi się więcej wykończeń haftów w tym stylu.








Moje drogie Czytelniczki!
Życzę Wam czadowego Sylwestra, spędzonego na imprezie lub przy tamborku (co kto woli ;), szczęśliwego Nowego Roku, dużo zdrowia, wielu chwil radości, wszelkiej pomyślności, mnóstwa inspiracji na nowe projekty i ogromnych ilości wolnego czasu do spędzenia przy hafcikach!

Ja do północy zamierzam jeszcze skończyć świąteczny samplerek ;)
Dziękuję, że byłyście ze mną przez ten rok, mam nadzieję, że w nadchodzącym 2015 r. nadal będziecie do mnie wpadać. :) Pozdrawiam! :D

7 komentarzy:

  1. Piekny hafcik i slicznie wyglada na poduszce, pieknie komponuje sie z ta szydelkowa poducha z tylu:) Wszystkiego dobrego w Nowym ROku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hafcik wygląda pięknie, bardzo mi się podoba ta poduszka, życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała poduszka!
    Niech to będzie dobry rok!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku, ja teraz jak jestem w ciąży będę mieć dużo czasu na haftowanko, a podusia bardzo fajna, idealnie pasują te papużki na podusię

    OdpowiedzUsuń